با ثبت نام و احراز هویت، 50 هزار شیبا اینو دریافت کنید!

موافقت‌نامه و شرایط استفاده از پلتفرم بیتکسینو 

خدماتی که شما در بستر برخط صرافی بیتکسینو دریافت می‌کنید توسط شرکت راهکار تبادل هوشمند ارائه می‌شود. و این شرکت مالک برند بیتکسینو می‌باشد.

بیتکسینو با فراهم آوردن بستری امن برای خرید و فروش رمزارزها، امکان ایجاد حساب کاربری برای خریداران و فروشندگان را فراهم آورده که استفاده این کاربران از پلتفرم بیتکسینو به معنای قبول مقررات استفاده از پلتفرم که ذیلا بیان گردیده محسوب می‌گردد.

کاربران موظفند قبل از ثبت‌نام تمامی مفاد این تعهدنامه را مطالعه نموده و صرفا در صورت پذیرش آن اقدام به ثبت نام نمایند.

 با ثبت‌نام یا هربار ورود به بیتکسینو، شما تأیید می‌کنید که شرایط و قوانین را به‌طورکامل مطالعه و با ارائه خدمات با این شرایط و قوانین موافقت کرده‌اید. در‌صورت مخالفت کاربر با مفاد قرارداد، وی اجازه ندارد از خدمات بیتکسینو استفاده کند.

طرفین این موافقت‌نامه از یک سو شرکت راهکار تبادل هوشمند(«بیتکسینو») و از سوی دیگر هر شخص حقیقی یا حقوقی دارای حساب کاربری در بستر برخط صرافی رمزارز بیتکسینو با مشخصات سجلی یا ثبتی مندرج در آن حساب کاربری است («کاربر»). کاربر و بیتکسینو در این موافقت‌نامه مجتمعاً «طرفین» نامیده می‌شوند.

توجه داشته باشید که این حق برای بیتکسینو محفوظ است که در هر زمان مفاد این موافقت‌نامه را تغییر دهد. هر تغییری در آینده در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی خواهد شد و کاربر توافق می‏‌کند که ادامه استفاده او از بستر برخط صرافی رمزارز بیتکسینو به معنی پذیرش هرگونه تغییر این متن است.

تعاریف

واژگان این متن حمل بر معنی ذیل می‌گردد:

پلتفرم: منظور از پلتفرم در این سند، پلتفرم بیتکسینو است که به منظور استفاده از خدمات  آنلاین خرید و فروش رمزارز و ووچرها و گیفت‌کارت‌ها فراهم شده و حق استفاده از آن برابر با شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می‌شود.

بیتکسینو: منظور وب‌سایت به آدرس bitexino.com و panel.bitexino.com می‌باشد که کاربران از این طریق می‌توانند از خدمات استفاده نمایند و اقدام به خرید و فروش نمایند. بیتکسینو و پلتفرم هر دو یک معنی واحد را دارند و بنابه جمله بندی و سهولت انتقال مطلب از هر کلمه ممکن است در جملات مختلف استفاده شود.

کاربر: هر بازدیدكننده از پلتفرم که با ثبت‌نام در آن داراي حساب كاربري شده و مجاز به دسترسي به بخشي از داده‌ها و فعالیت مي‌باشد.

رمزارز: دارایی دیجیتال و مجازی است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است و ماهیت غیرمتمرکز دارد. رمزارز دارای ارزش مادی بوده و قابل معامله است.

کیف پول ریالی: کیف پول نرم‌افزاری است که کاربر می‌تواند از حساب بانکی خود به آن مبالغ ریالی واریز کرده، معادل موجودی ریالی آن رمزارز خریداری کند و موجودی ریالی آن را به حساب بانکی خود انتقال دهد. همچنین مبلغ ریالی حاصل از فروش رمزارز به آن واریز می‌شود.

کیف پول رمزارز: کیف پول نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری مختص به هر نوع رمزارز است که کاربر می‌تواند رمزارز مختص به آن را به این کیف پول واریز، از آن برداشت، یا در آن نگهداری کند.

حساب کاربری: صفحه شخصی هر کاربر است که جهت استفاده از خدمات بستر بیتکسینو، امکانات مختلفی به کاربر می‌دهد، از جمله امکان شارژ کیف پول ریالی و خرید، فروش و نگهداری رمزارز.

  • مقررات کلی
  1. هرگونه استفاده از پلتفرم به معنای پذیرش قوانین و مقررات مندرج در سایت بوده و متخلف از آنها قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
  2. پلتفرم ممکن است برخی از قوانین مندرج در سایت خود را در طول فعالیت تغییر دهد. اگرچه در صورت اجرایی شدن این اقدام، از پیش اطلاع رسانی لازم خواهد شد اما مسئولیت اطلاع به موقع از قوانین و مقررات به روز شده با کاربر خواهد بود.
  3. کسانی که بالای ۱۸ سال دارند مجاز به عضویت در پلتفرم هستند. پلتفرم حق دارد حساب هر عضوی را که به ۱۸ سالگی نرسیده است با رعایت تمامی جوانب قانونی تصفیه و فورا ببندد و در این صورت بدیهی است که استفاده از پلتفرم توسط وی سوءاستفاده محسوب شده و پلتفرم حق پیگرد قانونی آن را برای خود قائل است.
  4. هر نوع دسترسی غیرمجاز به پلتفرم، اعم از ساخت حساب کاربری با هویت جعلی یا به هر طریق دیگری غیر از ثبت‌‌ نام با هویت واقعی، دسترسی غیرمجاز محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  5. پلتفرم استانداردهای فیزیکی و سازمانی و تکنولوژیکی را برای جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی کاربران و هویت آنان به کار می‌گیرد اما کاربران با علم به این که در هرحال اینترنت یک وسیله و بستر ایمن نیست و محرمانگی اطلاعات شخصی ممکن نیست۱۰۰٪ تضمین شود اطلاعات خود را در اختیار پلتفرم قرار می‌دهند.
  6. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت هرگونه مبادله‌ی مالی (اعم از ریال، رمزارز و ووچر) که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آنها صورت می‌گیرد بر عهده آنان است. به‌همین‌دلیل، کاربر موظف است تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرعادی یا مشکوک با حساب کاربری‌اش، مراتب را سریعاً به واحد پشتیبانی پلتفرم اعلام نماید و موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال کند.
  7. چنانچه کاربری به نمایندگی از شخصیت حقوقی در پلتفرم ثبت‌نام نماید باید براساس مقررات داخلی آن شخصیت حقوقی نماینده مختار آن مجموعه محسوب شود و مسئولیت هرگونه تخلفی متوجه خود وی خواهد بود.
  8. پلتفرم تابع قوانین کشور ایران است و پلتفرمی برای تبادل دارایی رمزارزی به‌حساب می‌آید و هیچ‌گونه تبادل ارزی اعم از خرید‌ و ‌فروش دلار، یورو و …  یا سایر ارزهای فیات را انجام نمی‌دهد.
  9. پلتفرم به‌عنوان بستر تبادل، هیچ‌گونه مسئولیتی در‌قبال نحوه‌ معاملات کاربر و سود ‌و ‌زیان حاصل از آن‌ها ندارد و بدیهی است که کاربر باید درباره رمزارزها اطلاعات کافی داشته باشد. همچنین پلتفرم مسئولیتی در قبال نوسانات شدید رمزارزها یا سقوط یک رمزارز نخواهد داشت و کاربران موظفند درباره پروژه مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری تحقیقات کافی را نموده باشند.
  10. پلتفرم بیتکسینو یک پلتفرم تبادل رمزارز به‌صورت آنلاین و بر بستر وب‌سایت و اپلیکیشن است و هیچ‌ خدمتی را به‌صورت حضوری یا خارج از این فضا ارائه نمی‌دهد و لذا پاسخگو و مسئول هیچ ادعایی در این خصوص نخواهد بود.
  11. پلتفرم بر اساس ماده 10 قانون مدنی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، پلیس فتا و قانون تجارت الکترونیکی می باشد.
  12. پرداخت سایت‌های مغایر با ارزش های جمهوری اسلامی ایران مانند اشتراک سایت‌های غیر اخلاقی، خرید فیلترشکن (VPN) و سایر مخفی کننده های IP و سایت های شرط‌بندی در این پلتفرم انجام نمی‌پذیرد.
  13. بدیهی است مسئولیت واگذاری اکانت کاربری به شخص ثالث  و هرگونه سو استفاده و یا کلاه‌برداری احتمالی با کاربر می باشد.
  14. پلتفرم حق خود می‌داند تا در صورت تخلف از  نکات ذکر شده حساب کاربری شخص متخلف را مسدود نماید.

تعهدات کاربران

  1. کاربران پلتفرم بیتکسینو تعهد می دهند که از خدمات بیتکسینو صرفا برای خود استفاده نموده و مسئولیت استفاده از خدمات بیتکسینو برای فرد دیگری که فرآیند احراز هویت را طی نکرده باشد به عهده کاربر خواهد بود. شماره حساب اعلام شده به سایت و همچنین آدرس کیف پول ها جهت برداشت رمزارز نیز می بایست متعلق به کاربر بوده و کاربران مجاز به دادن آدرس کیف پول یا شماره حساب متعلق به اشخاص دیگر نیستند.
  2. کاربران می‌پذیرند در صورت تشخیص بیتکسینو، جهت حفظ امنیت دارایی حساب کاربریشان با اطلاع قبلی نسبت به برقراری تماس تصویری با تیم بیتکسینو همکاری نمایند. همچنین بنا به دستور نهادهای قضایی مانند پلیس فتا، ممکن است برداشت رمزارز به مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از زمان واریز از طریق درگاه شتابی، محدود گردد.
  3. کاربران می‌پذیرند که حساب کاربری قائم به شخص ایشان است و حق اجاره‌دادن حساب کاربری یا در اختیار غیر قراردادن آن را ندارند و در صورت تخلف از این بند، مسئولیت آن مطلقا بر عهده کاربر بوده و بیتکسینو حق خود را برای پیگیری حقوقی موضوع محفوظ می‌دارد.
  4. استفاده شما از خدمات بیتکسینو نباید منافع عمومی، اخلاق عمومی، یا منافع مشروع دیگران را نقض کند، از جمله هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور یا نقض قوانین کشور باشد، می‌تواند منجر به انسداد حساب کاربری شما و پیگرد قانونی گردد.
  5. کاربران می‌پذیرند که مسئولیت هرگونه واریز اشتباه توکن به آدرس نادرست، اعم اشتباه در انتخاب شبکه بلاکچین، کپی اشتباه آدرس و یا هر اشتباهی در واریز یا برداشت رمزارزها که منجر به گم شدن رمزارز مذکور شود، برعهده ایشان بوده و بیتکسینو در این خصوص هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  6. درخواست برداشت ریال از حساب کاربری در سریع‌ترین زمان ممکن پس از ثبت، بررسی خواهد شد. زمان واریز پول به حساب کاربران بر اساس محدودیت‌های انتقال وجه بین بانکی، متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیش‌تر، به قوانین انتقال وجه بین بانکی ( پایا ، ساتنا) مراجعه فرمایید.
  7. اگر بیتکسینو تحت هر عنوان اشتباهاً یا من غیر حق، وجوه یا رمزارزی را به حساب کاربر منظور یا در محاسبات خود هر نوع اشتباهی نماید، هر زمان مجاز و مختار است راساً و مستقلاً و بدون انجام هیچ گونه تشریفات اداری و قضائی و دریافت اجازه کتبی از متعهد (صاحب حساب) در رفع اشتباه و برداشت از حساب‌های وی اقدام نماید و تشخیص بیتکسینو نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت بدون حق و لزوم برداشت از حساب معتبر خواهد بود و کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد بیتکسینو از هر جهت از خود ساقط می نماید.
  8. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام در هر یک از معاملات، بیتکسینو حق دارد مستقلاً آن معامله را ابطال و دارایی‌های هر یک از طرفین را به حساب خودشان عودت دهد. بدیهی است که در صورتی که اشکال از سمت بیتکسینو باشد، موظف خواهد بود که جبران خسارت نماید و در غیراین صورت کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد بیتکسینو از هر جهت از خود ساقط می‌نماید.
  9. در صورت هرگونه سوء استفاده از کد ریفرال بیتکسینو در فعالیت‌های خلاف قانون، تمامی مسئولیت آن به عهده کاربر بوده و بیتکسینو هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده از سیستم معرفی خود به هر نحو ندارد. همچنین بیتکسینو حق باطل کردن کد معرف و بستن حساب در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده بدون نیاز به دستور قضایی را خواهد داشت.
  10. کاربران بیتکسینو اذعان می‌دارند که از ریسک‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مطلع بوده و با علم به این موضوع اقدام به سرمایه‌گذاری و تبادل می‌نمایند.
  11. هرگونه سهل‌انگاری کاربران در حفظ اطلاعات امنیتی از جمله رمز عبور کاربر، به عهده‌ی شخص کاربر بوده و بیتکسینو هیچ مسئولیتی به عهده نخواهد داشت. اکیداً توصیه می شود از رمز عبور پیچیده و امن و کد شناسایی دوعاملی استفاده شود.
  12. کاربر می‌پذیرد که به جز در موارد مورد تعهد بیتکسینو، حق هیچ گونه داعیه، طلب و شکایت از سایت بیتکسینو، مدیران، کارمندان و افراد مرتبط با این سایت را نخواهد داشت. و هم‌چنین سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره، کارکنان، مشاوران و افرادی که به هر نحوی در بیتکسینو اشتغال دارند، هیچ مسئولیت قانونی و کیفری در قبال خسارت و یا زیان‌های ناشی از اقدامات کاربر را ندارند.
  13. کاربر موافقت خود را اعلام می‌کند که در صورتی‌که بیتکسینو به موجب حکم قطعی محاکم قضایی، مسئول جبران خسارت به نفع کاربر باشد، بیتکسینو می‌تواند در چارچوب دستور صادر شده، مبلغ خسارت را به کیف‌پول ریالی یا کیف پول رمزارزی کاربر، که تعلق آن به آن کاربر مورد تایید است، پرداخت نماید.
  14. کاربر باید تمام اقدامات لازم جهت حفظ ایمنی و امنیت رایانه و سایر دستگاه‌های الکترونیک خود را به منظور جلوگیری از مفقودشدن، دزدی، دسترسی غیرمجاز و هرگونه سوءاستفاده را انجام دهد. بیتکسینو هیچ مسئولیتی در قبال آسیب یا وقفه ناشی از هرگونه بدافزار رایانه‌ای، ویروس، تروجان، کرم رایانه‌ای، باج‌افزار، جاسوس‌افزار، بات و موارد مشابه یا سایر کدهای مخربی که ممکن است بر رایانه یا سایر تجهیزات کاربر تأثیر بگذارد، یا هرگونه فیشینگ، جعل یا سایر حملات یا دسترسی‌های غیرمجاز ندارد. همچنین سرویس‌های پیامک و ایمیل در برابر حملات جعل و فیشینگ آسیب‌پذیر هستند و کاربر باید در بررسی پیام‌هایی که ادعا می‌شود به هر نحوی وابسته به بیتکسینو هستند یا توسط بیتکسینو ارسال شده‌اند، دقت نموده و از تطبیق و صحت کامل اطلاعات اطمینان حاصل نماید.
  15. در فرضی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در نشانی به غیر از نشانی دامنه مرتبط به بستر بیتکسینو، که در این موافقت‌نامه به صراحت اعلام شده است، وارد نموده و این امر منجر به عملیات فیشینگ و یا سایر اعمال غیرقانونی و حسب مورد از بین رفتن دارایی کاربر شود، بیتکسینو هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. کاربر با استفاده از بستر بیتکسینو و ایجاد حساب کاربری، آگاهی خود را به مفاد این بند اعلام می‌کند.
  16. در صورتی که رمزارز، رمز عبور یا کلید خصوصی گم شود، دزدیده شود، از بین برود یا غیرقابل دسترس گردد، بیتکسینو هیچ تعهدی به صدور یا ارائه رمزارز جایگزین ندارد. همچنین بیتکسینو در برابر خسارات ناشی از به سرقت رفتن حساب کاربر توسط شخص ثالث و یا هرگونه دسترسی غیرمجاز مسئولیتی ندارد.
  17. در صورت دسترسی شخص ثالث به حساب کاربری به هر طریقی، حتی از راه‌های غیرقانونی یا با اکراه، پیگیری امور مربوط به مسئولیت مدنی و کیفری اقدامات انجام شده توسط شخص ثالث با حساب کاربری کاربر، شامل و نه محدود به ورود خسارت به غیر و یا کاربر و جرایم مالی مانند کلاهبرداری، پول‌شویی و غیره بر عهده کاربر است و هیچ‌گونه مسئولیت قانونی و قضایی برای بیتکسینو وجود نخواهد داشت.
  18. کاربر متعهد است در صورت اطلاع از هرگونه رخدادی که نقض امنیت حساب کاربری تلقی می‌شود یا ظن آن می‌رود، موضوع را از طریق ایمیل، گفتگو برخط (چت)، تلفن و هرگونه راه ارتباطی که بیتکسینو در آینده برای ارتباط با کاربران خود پیش‌بینی می‌کند، به پشتیبانی بیتکسینو اطلاع دهد. بیتکسینو در صورت امکان، دسترسی حساب کاربری را به طور موقت مسدود می‌کند.
  19. با هدف جلوگیری از رخدادهای امنیتی و سوءاستفاده از حساب کاربری کاربران، در هر زمان که در حساب کاربری برای نخستین بار آدرس ایمیل ثبت شود یا اطلاعاتی از قبیل شماره موبایل، آدرس ایمیل یا رمز عبور تغییر کند، بیتکسنیو محدودیت زمانی ۲۴ ساعته برای برداشت از کیف پول ریالی یا رمزارزی کاربر اعمال خواهد کرد.
  20. کاربر متعهد می شود که از ولت های خود نزد بیتکسینو برای واریز مستقیم به مقاصد پلتفرم های قمار و شرط بندی، خرید  VPN و پلتفرم های تحت تحریم مانند بایننس و همچنین سایر مقاصد متضاد با قوانین جمهوری اسلامی استفاده ننماید.
  21. ولت های کاربران و شبکه های مرتبط با هر یک قابل استفاده دائم برای کاربران نیستند چرا که به دلایل فنی و زیرساختی آدرس‌های دریافت کاربران دائما در حال تغییر و بروز رسانی است، لذا تمامی کاربران قبل از واریز کوین باید نسبت به ایجاد رزرو واریز و دریافت آدرسی به روز در شبکه (پروتکل) مربوطه نمایند و جهت هر تراکنش واریزی مراحل ذکر شده را تکرار نمایند. بدیهی است در صورت عدم چک نمودن آدرس قبل از واریز و استفاده از آدرس منقضی شده قبلی امکان شارژ کیف پول میسر نخواهد بود و مسئولیتی متوجه بیتکسینو نیز نخواهد بود.

 استفاده از حساب کاربری

 مسئولیت حساب کاربری و نیز مسئولیت هرگونه تراکنش اعم از واریز، برداشت، خرید و فروش، تنها به عهده خود کاربر است. توجه داشته باشید که حساب کاربری تنها باید توسط خود کاربر مورد استفاده قرار بگیرد. ارائه رمز عبور و دسترسی به شخص ثالث علاوه بر اینکه نقض فاحش مفاد این موافقت‌نامه در خصوص امنیت حساب کاربری  است، خلاف کلیت این موافقت‌نامه خواهد بود.

  • امنیت حساب کاربری: مسئولیت صیانت و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور از طریق تمام دستگاه‌های الکترونیک که کاربر استفاده می‌کند به عهده کاربر است و تمامی معاملات انجام گرفته توسط کاربر با حساب کاربری او از نظر بیتکسینو صحیح تلقی می‌گردد. در این راستا:
    • بیتکسینو هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص امنیت حساب کاربری کاربران نمی‌پذیرد و به کاربر توصیه می‌کند که حتماً موارد ذیل را برای حفظ امنیت حساب کاربری خود در دستور کار قرار دهد:

الف. از رمز عبور پیچیده و امن و سیستم شناسایی دوعاملی استفاده شود.

ب. در زمان ورود به بستر بیتکسینو و جهت جلوگیری از حملات مهندسی که  برای به دست‌آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و مانند آن‌ها از طریق جعل یک سایت، آدرس ایمیل و مانند این‌ها تلاش می‌کند («فیشینگ»)، حتماً نشانی وب‌سایت جهت تطبیق با دامنه وب‌سایت بیتکسینو به نشانی https://bitexino.com بررسی شود و رمز عبور صرفاً در این نشانی وارد گردد.

ج. رمز عبور در جای امن نگهداری شده و در تلفن همراه ذخیره نشود.

د. هیچ‌گاه از راه دور (Remote Access) اجازه دسترسی به حساب کاربری داده نشود و یا در زمان ورود به حساب کاربری، صفحه مانیتور کاربر به اشتراک گذاشته نشود.

ه. از نرم‌افزارهای ضد ویروس (Anti-Virus) معتبر و در دسترس استفاده شود.

فعالیت مطابق با قانون و موارد ممنوع

  •  بستر بیتکسینو تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است، از این رو کاربر می‌پذیرد که تمام اعمال و اقدامات او مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز این موافقت‌نامه و قوانین و شرایط آن باشد و در صورت احراز هرگونه تخلف از موارد یاد شده، بیتکسینو حق پیگیری موضوع و انجام اقدامات متناسب (از جمله تعلیق حساب کاربری) را خواهد داشت. در این راستا:
    • کاربر تصدیق و تایید می‌کند که مبدا و مقصد وجوهی که با استفاده از حساب کاربری خود دریافت و یا واریز می‌کند، قانونی، توأم با شفافیت و فاقد هرگونه ارتباط با جرایم و فساد مالی است.
    • کاربر تصدیق و تایید می‌کند که مالک قانونی وجوه و حساب‌هایی است که وی در هر سفارش، به هر نحو، چه برای پرداخت و چه برای دریافت، از آن‌ها استفاده کرده است.
    • کاربر متعهد است که از حساب کاربری خود برای مقاصد و فعالیت‌های خلاف قوانین و مقررات کشوری و بین‌المللی، قوانین مندرج در این موافقت‌نامه، اختفاء موضوع جرم، جرایم مالی و غیر مالی شامل و نه محدود به کلاهبرداری، پول‌شویی، شرط‌بندی، بازی‌های اینترنتی ممنوع، قاچاق ارز و کالا، ارائه خدمات ممنوع، حساب اجاره‌ای، نتورکینگ و شرکت‌های هرمی و موارد مانند آن استفاده نکند.
    • بیتکسینو این حق را دارد که در زمانی که کاربر اقدام به انجام عملیات خلاف قانون نموده است، اقدامات قانونی و قضایی لازم را به کار گیرد و در صورتی که از اقدامات کاربر ضرری متوجه بیتکسینو شود، کاربر مسئول پرداخت هرگونه خسارت مادی و یا معنوی وارده به بیتکسینو خواهد بود.

تعلیق و انسداد حساب کاربری و توقف تراکنش

بیتکسینو این حق را دارد که در مواردی مشخص نسبت به تعلیق یا انسداد حساب کاربری یا توقف تراکنش‌ها اقدام نماید. در صورت تعلیق یا مسدودسازی حساب کاربری یا توقف تراکنش، بیتکسینو، نوع محدودیت و علت آن –در صورت امکان و محرمانه نبودن– را به اطلاع کاربر می‌رساند و تحقیقات اولیه در مورد حساب کاربری را انجام خواهد داد. در این راستا کاربر موظف خواهد بود که همکاری کامل با بیتکسینو را به عمل آورد. پس از انجام اقدامات لازم قانونی و اداری و در صورت امکان، محدودیت‌های موضوع این ماده در سریع‌ترین زمان ممکن، برداشته خواهد شد.

  • تعلیق و انسداد حساب کاربری: بیتکسینو مانند هر بستر برخط (پلتفرم) دیگری هیچ‌گونه مسئولیتی در مورد اقدامات و فعالیت‌های غیرقانونی کاربر و یا اشخاص ثالث ندارد و خود را موظف به رعایت قوانین کشوری می‌داند. در صورت وجود ظن معقول و متعارف در ارتباط با تراکنش‌های مشکوک یا اطلاع دقیق از وجود این دست اقدامات، تخلف کاربر از قوانین و مقررات کشوری و مفاد این موافقت‌نامه، بدون اینکه خدشه‌ای به حق بیتکسینو در پیگیری موضوع در مراجع دارای صلاحیت حقوقی، کیفری و اداری وارد شود، بیتکسینو این حق را دارد که حساب کاربری را مسدود و یا معلق نماید و کاربر حق هرگونه اعتراض را در این خصوص را از خود سلب و ساقط می‌نماید. همچنین در صورتی که فروض قانونی غیرکیفری ایجاب کند ، بیتکسینو نسبت به تعلیق یا انسداد حساب کاربری اقدام خواهد کرد. در صورت تعلیق یا مسدودسازی حساب کاربری، کاربر نمی‌تواند از کیف پول ریالی یا رمزارزی خود استفاده کند و هیچ عملیاتی اعم از واریز یا برداشت انجام دهد.

تعلیق و انسداد ناشی از تخلف کاربر از موارد قانونی و موافقت‌نامه

در موارد ذیل بیتکسینو می‌تواند حساب کاربری کاربر را معلق و یا مسدود ساخته و یا مبادله یا هرگونه تراکنشی که از طرف کاربر درخواست شده است را باطل سازد و به طور موقت یا دائمی مانع استفاده‌ کاربر از هرگونه خدمات ارائه‌شده توسط بیتکسینو شود:

الف. چنانچه کاربر به سن قانونی (۱۸ سال کامل خورشیدی) نرسیده یا از اهلیت قانونی کافی برخوردار نباشد (مگر از طریق ولی خاص یا قیم قانونی).

ب. تلاش برای ایجاد حساب از طریق ارائه‌ اطلاعات شخصی دیگران توسط کاربر از قبیل نام یا نشانی پست الکترونیکی.

ج. استفاده از حساب کاربری تحت عنوان حساب اجاره‌ای.

د. عدم وارد کردن اطلاعات صحیح و لازم یا وارد کردن اطلاعات نادرست در زمان ایجاد حساب از سوی کاربر.

ه. نقض و عدم رعایت قوانین و مقررات کشور و نیز هر یک از مقررات و شرایط مندرج در این موافقت‌نامه.

و. درخواست هر یک از مراجع و ارگان‌های دارای صلاحیت محاکم قضایی و یا پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران و یا در صورت وجود بیم وقوع جرم.

ز. در خطر بودن و امکان ورود لطمه به شهرت تجاری بیتکسینو در اثر اقدامات کاربر.

ح. فعالیت غیرقانونی کاربر در بستر بیتکسینو اعم از آنکه که منجر به ورود لطمه یا خسارت به بیتکسینو گردد یا نگردد.

ط. اقدام قانونی و شروع فرآیند قضایی میان بیتکسینو و کاربر تا روشن شدن نتیجه نهایی.

 میزان مسئولیت

 تلاش بیتکسینو ارائه‌ خدمات به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته است. بیتکسینو تضمین نمی‌کند که تمام خدمات بدون وقفه و دقیق باشد. در این راستا:

  • در صورت وقوع حادثه‌ و ایجاد وقفه در خدمات، بیتکسینو متعهد است مشکل را تا حد ممکن مرتفع نموده و ارائه‌ خدمات را از سرگیرد. در این حالت کاربر می‌تواند درخواست خود را بعد از رفع اختلال مجدد ثبت نماید کند. بیتکسینو مسئول سود و زیان ناشی از این وقفه زمانی نخواهد بود.
  • بیتکسینو هیچ‌گونه مسئولیتی راجع به تأخیر یا تراکنش ناموفق ایجادشده در انجام سفارش به علت موجودی ناکافی، نقص یا مشکل یا تعمیرات سیستم رمزارز یا بانک پذیرنده ندارد.
  • در صورت ورود خسارت به بستر بیتکسینو در اثر فعالیت‌های غیرقانونی کاربر، بیتکسینو می‌تواند طبق قانون نسبت به طرح دعوا در مراجع قضایی و اداری علیه کاربر و مطالبه‌ خسارت اقدام نماید.
  • برای ارائه‌ بهتر خدمات، ممکن است اعلامیه‌های مربوط به استفاده از خدمات علاوه بر انتشار در وب‌سایت و بلاگ و کانال تلگرام مرتبط با بیتکسینو و شبکه‌های اجتماعی که بیتکسینو در آن‌ها حساب کاربری دارد، به صورت موردی از طریق ایمیل یا پیامک برای کاربر نیز ارسال شوند.
  • در صورت وقوع خطای سیستمی در استفاده از خدمات از جمله برنامه‌ها، بیتکسینو می‌تواند اطلاعات نادرست ناشی از خطا را حذف و اطلاعات صحیح را اعمال نماید.
  • بیتکسینو صحت اطلاعات شخصی کاربر را تضمین نمی‌کند و به محض اطمینان از عدم صحت آن می‌تواند حساب کاربری را معلق یا مسدود سازد.
  • هرگونه پیامدهای مالیاتی ناشی از تراکنش‌های کاربران به عهده خود آنان خواهد بود و بیتکسینو هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
  • بیتکسینو تنها در محدوده موارد تصریح‌شده در این موافقت‌نامه در مقابل کاربر مسئول است و در مواردی که صراحتاً عدم مسئولیت بیتکسینو در این موافقت‌نامه ذکر شده، یا مسکوت مانده و نیز موارد ذیل مسئولیتی ندارد:

الف. خدمات در اثر اقدام یا عدم اقدام کاربر دچار مشکل شود.

ب. خسارات ناشی از فرآیند ورود به خدمات و استفاده از آن.

ج. خسارات ناشی از دسترسی غیر قانونی شخص ثالث به سرور و استفاده غیر قانونی از آن.

د. ضررهای ناشی از انتقال و انتشار هرگونه بدافزار از سوی شخص ثالث.

ه. ضررهای ناشی از استفاده شخص ثالث از خدمات، خسارات ناشی از دور زدن، حذف یا نابودی اطلاعات ارسال‌شده.

و. ضررهای ناشی از قصور در خدمات ارتباطاتی توسط بستر ارائه‌دهنده خدمات به بیتکسینو، به ویژه مواردی که ارائه‌دهنده خدمات ارتباطاتی در صورت وجود رابطه حقوقی میان بیتکسینو و کاربران، موجب ناتوانی بیتکسینو در ارائه‌ خدمات شود.

ز. ضررهای ناشی از موارد غیرقابل پیش‌بینی و غیر قابل‌کنترل از قبیل جنگ، آتش‌سوزی، زلزله و سایر بلایای طبیعی و موارد اضطراری ملی.

ح. ضررهای ناشی از ویژگی‌های خاص رمزارزها. به ویژه مواردی که موجب نقص یا محدودیت فنی در سیستم ارائه‌ خدمات از سوی بیتکسینو شود.

ط. مواردی که سرورها برای ارائه‌ یا توسعه خدمات قطع شود یا از دسترس خارج شوند.

ی. سایر خسارات که به طور عمده ناشی از اعمال یا عمل بیتکسینو نباشد.

متناسب با ساختار متمرکز برخی رمز ارز ها و پلتفرم های بین المللی مانند تتر و بایننس این امکان برای توسعه دهنده این رمز ارز ها و بنیاد ها وجود دارد که به دل‌خواه آدرس‌های کاربران دارای این کوین یا توکن‌ها را مسدود سازد و بنا به برخی تحریم‌ها یا مشکلات بنیادی این سازمان ها همواره این امکان وجود دارد و رخداد آن اجتناب ناپذیر است لذا کاربرانی که اقدام به سرمایه‌گذاری ، خرید، یا واریز و برداشت این گونه رمز ارز ها و یا به مقصد این پلتفرم ها را دارند باید مسولیت‌های آتی آن‌را نیز پذیرا باشند. لذا بروز مشکلاتی از این قبیل خارج از مسئولیت‌های بیتکسینو می‌باشد اما صرافی بیتکسینو تا حد امکان با اقداماتی مانند تعویض مرتب آدرس‌ها، عدم استفاده از اکسپلورر‌های بین‌المللی بلاکچین و تغییرات آی‌پی سرور، دریافت و ارسال رمز ارز ها سعی در جلوگیری از بروز مواردی از این قبیل دارد.

توقف تراکنش و معامله

بیتکسینو می‌تواند کلیه تراکنش‌ها با شرایط ذیل را ممنوع یا متوقف کند و کاربر حق اعتراض علیه بیتکسینو را در این مورد از خود سلب و ساقط می‌کند. موضوع و علت ممنوعیت –در صورت امکان و محرمانه نبودن– به کاربر اعلام خواهد شد.

الف. درخواست هر یک از مراجع و ارگان‌های دارای صلاحیت از قبیل محاکم قضایی و پلیس فتا.

ب. بالا بودن مبلغ تراکنش از نظر بیتکسینو و یا عدم همخوانی تراکنش با تاریخچه حساب کاربری به صورتی که تراکنش از نظر بیتکسینو مشکوک تلقی شود.

ج. فرضی که کاربر مرتکب جرم شده یا مظنون به تملک عواید از محل ارتکاب جرم باشد.

د. در مواردی که محدود کردن استفاده از خدمات پرداخت بر اساس سیاست عملیاتی بیتکسینو ضروری تشخیص داده شود

حریم خصوصی و امنیت اطلاعات

  1. کاربران با استفاده از خدمات بیتکسینو و پذیرش این سند، رضایت خود نسبت ارایه اطلاعات خواسته شده از آنان، استفاده از این اطلاعات برای احراز هویت و همچنین ارتباط با مشتریان از سوی بیتکسینو را اعلام نموده‌اند.
  2. اطلاعاتی که کاربر در مرحله ثبت‌نام، احراز هویت و مبادلات در پلتفرم وارد کرده است کاملا محفوظ خواهد ماند و به هیچ شخص یا سازمان دیگری ارائه نخواهد شد، مگر به دستور مراجع و ارگان‌های قانونی کشور و براساس قانون. بدیهی است در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی برای جبران خسارت یا موارد دیگر بر عهده بیتکسینو وجود ندارد.
  3. بیتکسینو اقدامات مفید برای حفظ بهتر امنیت حساب کاربری مانند فعال کردن سیستم ورود دوعاملی (با ارسال کد به تلفن همراه یا فعال کردن Authenticator را به کاربران پیشنهاد می‌دهد  اما تبعات عدم فعال کردن آن برعهده کاربر بوده و بیتکسینو مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  4. بیتکسینو تاریخچه تراکنش‌های ریالی و رمزارز کاربران را تا شش ماه حفظ می‌کند و پس از آن تعهدی به حفظ آنها نخواهد داشت.

احراز هویت

  1. احراز هویت کاربران در بیتکسینو در دو سطح خواهد بود که در سطح اول شخص با کدملی و شماره تلفن ثبت شده با همان کدملی احراز هویت می‌کند که در این سطح امکان انجام معامله برای کاربر محدود به سقف روزانه 5 میلیون تومان خواهد بود و در سطح دوم باید مدارک هویتی تعیین شده بارگذاری شود که در صورت تایید می‌تواند در حداکثر سطح تعیین شده در این سند، اقدام به تراکنش نماید.
  2. به ‌منظور جلوگیری از پول‌شویی و افزایش ضریب امنیتی معاملات، بیتکسینو انجام و تکمیل فرایند احراز هویت را برای تمامی کاربران در نظر گرفته است و در ساعات اداری اقدام به بررسی مدارک و احراز هویت می‌نماید.
  3. پلتفرم بیتکسینو خود را متعهد به قانون مبارزه با پولشویی جمهوری اسلامی ایران دانسته و براین اساس، تنها امکان ارایه خدمت به کاربرانی را خواهد داشت که به درستی مراحل احراز هویت و ارایه مدارک هویتی تعیین شده در سایت از جمله بارگذاری کارت ملی، ویدیو، ارایه تعهدنامه استفاده شخصی و در چارچوب قوانین کشور و همچنین مدارک مصدق آدرس و کدپستی خود را انجام داده و به تایید بیتکسینو رسیده باشد و در هرمرحله‌ای عدم صحت مدارک مذکور یا فعالیت مشکوک کاربر برای بیتکسینو مشخص شود، پلتفرم این حق را خواهد داشت که حساب کاربری مذکور را تعلیق کرده و نسبت به پیگیری قضایی کاربر متخلف اقدامات لازم را بنماید.
  4. پروتکل‌های احراز هویت در بیتکسینو می‌تواند براساس دستورالعمل‌های پلیس فتا تغییر کند که در این صورت کاربران ملزم به انجام پروتکل‌های جدید خواهند بود.
  5. وارد کردن ایمیل در صفحه ی ثبت نام: این ایمیل باید به نام و متعلق به شخص ثبت نام کننده باشد.
  6. تلفن همراه: تلفن همراه متعلق به کاربر که با ارسال کد تایید از سمت مخابرات صحت و سقم آن تایید شود.
  7. کارت ملی: ارایه ی تصویر روی کارت ملی مطابق با نام صاحب حساب الزامی می باشد.
  8. کارت بانکی: ارسال تصویر سلفی همراه با کارت ملی و کارت بانکی صاحب حساب با دستورالعمل و متن پیش فرض ضروری می باشد. کاربر می تواند CVV و تاریخ انقضای کارت خود را بپوشاند.
  9. تلفن ثابت: کاربر موظف است که تلفن ثابت ثبت شده ی خود در سامانه ی مخابرات را به منظور دسترسی به آدرس دقیق خود تایید نماید.
  10. جعل هویت و یا دست‌کاری در مدارک از قبیل کارت ملی یا کارت بانکی به هر نحوی از انحا جرم می‌باشد و پلتفرم حق خود می‌داند تا از طریق مراجع ذی‌صلاح این موارد را پیگیری نماید.

تراکنش‌های مالی

  1. سقف تراکنش‌های کاربران برای واریز پول به کیف پول ریالی خود در صورت احراز هویت کامل و قرار گرفتن در سطح دو در بیتکسینو روزانه ۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و سقف برداشت مذکور برای آنان ۳۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد بود.
  2. امکان برداشت رمزارز نیز معادل سقف برداشت ریالی خواهد بود که مبنای محاسبه‌ی آن قیمت لحظه‌ای آن رمزارز خواهد بود.
  3. کارمزدهای نقل و انتقال مالی بانکی برای واریز و برداشت از کیف پول ریالی متعلق به بانک بوده و ارتباطی به بیتکسینو ندارد. کارمزدهای شبکه بلاکچین انتخابی از سوی کاربر نیز با مسئولیت خود وی بوده و بیتکسینو مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  4. هر گونه پیامدهای مالیاتی ناشی از تراکنش های کاربران به عهده ی خود آنان خواهد بود و بیتکسینو هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

برای اطلاع بیشتر در مورد سطوح کاربری، مدارک مورد نیاز برای ارتقاء و محدودیت های هر سطح به صفحه سطوح حساب کاربری در بیتکسینو مراجعه فرمایید.

هزینه‌ها

استفاده از بیتکسینو مستلزم تقبل هزینه‌های مشخصی توسط کاربر است:

کارمزد خدمات بیتکسینو: کامزد خدمات بیتکسینو به صورتی که در بخش سفارش و تراکنش با نرخ مشخص نشان داده شده است، از کاربر دریافت می‌شود.

سایر هزینه‌ها: هرگونه کارمزد، کمیسیون و هزینه دیگری که توسط سیستم بانکی جهت نقل‌وانتقال پول به کاربر تحمیل می‌شود و حسب مورد هرگونه مالیات و کسورات دیگر، بر عهده  کاربر خواهد بود و بیتکسینو هیچ‌گونه مسئولیتی راجع به این گونه هزینه‌ها ندارد.

قوانین مربوط به پرفکت‌مانی

-به منظور استفاده از خدمات ارسال کد ووچر پرفکت مانی، پیش از هر چیز می بایست نسبت به تایید هویت خود در پنل کاربری – قسمت تایید مدارک اقدام کنید. و در صورتی که تمام مدارک تایید نشوند درخواست شما انجام نخواهد شد.

۲-کد ووچر ارائه شده در سایت شامل کد ووچر (E-voucher) و کد فعال سازی (activation code) می باشد. بعد از انجام سفارش اطلاعات کد ووچر در قسمت توضیحات سفارش قرار میگیرد.

۳- با توجه به اینکه سفارش های پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) بصورت خودکار در سایت انجام می شود امکان لغو سفارش نمی باشد.

۴- کد های ووچر پرفکت مانی با توجه به این که مستقیما از سوی خود پلتفرم پرفکت مانی صادر می‌شوند، هیچگونه خطایی ندارند و با اطمینان اعتبار خدمت کاربر ارسال می شود. پس از صدور کد ووچر پرفکت مانی بیتکسینو هیچ مسئولیتی در رابطه با مصرف کد و پیگیری استفاده از کد ووچر انجام نمی‌دهد.

۵-سفارش اول درخواست های ووچر پرفکت مانی پس از ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

۶- ارسال کد ووچر پرفکت مانی بصورت خودکار طی 5 الی 30 دقیقه پس از ثبت سفارش کاربر انجام می شود.

۷- حداقل میزان انجام سفارش های پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) 1 دلار می باشد.

حداکثر میزان انجام سفارش های پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) از بیتکسینو روزانه در هر ۲۴ ساعت ۲۵ میلیون تومان می‌باشد(در صورت احراز هویت پیشرفته).

فروش ووچر پرفکت‌مانی

– درصورت فروش دلار پرفکت مانی ( واریز مستقیم) تا سقف ۲۵ میلیون تومان بصورت خودکار فیش حسابداری صادر و تسویه ریالی در اولین سیکل پایا به حساب کاربر واریز می شود. برای مبالغ بالاتر از ۲۵ میلیون تومان بصورت خودکار فیش حسابداری صادر و تسویه ریالی طی ۱ الی ۲ روز کاری به حساب کاربر واریز می شود.

۲- سقف دریافت بیتکسینو در هر ۲۴ ساعت ۱۰ هزار دلار می باشد و در صورتی که بدون مجوز بیتکسینو فروش مبلغ بیشتر از ۱۰ هزار دلار در وبسایت ثبت شود در مرتبه اول ۱۰ درصد کارمزد به عنوان خسارت کسر و مابقی مبلغ با کاربر تسویه ریالی خواهد شد. در صورت تکرار مجدد این موضوع پس از کسر ۱۰ درصد کارمزد مابقی مبلغ با احتساب ۰.۵ درصد کارمزد شبکه پرفکت مانی به صورت دلاری به حساب ارزی کاربر برگشت می شود و دیگر از طرف بیتکسینو خدماتی به کاربر ارائه نخواهد شد.

۳- سفارشات فروش ارز پرفکت مانی به بیتکسینو (واریز مستقیم) که بصورت خودکار فروش به سایت انجام شده است و فیش حسابداری بصورت خودکار برای سفارش صادر شده است امکان ملغی شدن آن وجود ندارد.

۴- سفارشات فروش ارز پرفکت مانی به بیتکسینو (واریز مستقیم) که بصورت خودکار فروش به سایت انجام شده است و فیش حسابداری بصورت خودکار برای سفارش صادر شده است امکان لغو سفارش و ارجاع مبلغ معادل ریالی ارز فروخته شده به جهت استفاده از سایر خدمات بخش های بیتکسینو نمی‌باشد.

۵- کاربر جهت فروش ارز پرفکت مانی به بیتکسینو در شرایطی که شخص دیگری قرار هست این مبلغ را واریز نماید با ارسال پیام در قسمت پشتیبانی-تیکت (در بخش کیف پول الکترونیک) اطلاعات آدرس حساب پرفکت مانی مجموعه را دریافت می کند.پس از واریز مبلغ به آدرس پرفکت مانی اعلام شده باید تصویر رسید انتقال را در ادامه تیکت ارسال نماید. صدور فیش حسابداری پس از ارائه تصویر رسید واریزی معتبر انجام می شود.

۶- نقد کردن موجودی پرفکت مانی برای مبالغ ۱ تا ۱۰۰۰۰ (دلار) در هر ۲۴ ساعت انجام می گردد.

شارژ حساب پرفکت‌مانی

برای شارژ‌ کیف پول پرفکت مانی نیاز به شماره کیف پول مقصد می باشد و واریز به کیف پول دلاری انجام می شود که در کیف پول دلاری با حرف U شروع می شود.

  • در صورت ثبت آدرس اشتباه کیف پول پرفکت مانی از طرف کاربر و واریز مبلغ به حساب کیف پول شخص دیگری ، هیچ مسئولیتی بر عهده بیتکسینو نخواهد بود و تمام پیگیری های لازم و ارتباط با پشتیبانی پرفکت‌مانی به عهده کاربر می باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که کاربر از طرف پشتیبانی پرفکت‌مانی این موضوع را پیگیری کرد و مبلغ مجدد به حساب پرفکت‌مانی بیتکسینو برگشت (rollback ) شود به نحوی که از طریق اعلام کد تراکنش (batch ) این موضوع اثبات شود که مبلغ به حساب بیتکسینو برگشت شده است همکاری لازم جهت واریز به آدرس صحیح توسط بیتکسینو انجام خواهد شد. 

  • کارمزد انتقال در کیف پول پرفکت‌مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) 0.5 درصد است که از ارسال کننده کسر می‌شود. هزینه انتقال پرفکت مانی در مبلغ نهایی سفارش بصورت ریالی محاسبه شده است.

۷- شارژ کیف پول پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) بصورت خودکار طی 5 الی 30 دقیقه پس از ثبت سفارش کاربر انجام می شود.

۸- حداقل میزان انجام سفارش های پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) 1 دلار می باشد.

حداکثر میزان میزان انجام سفارش های پرفکت مانی ( واریز مستقیم یا صدور ووچر ) از بیتکسینو روزانه در هر ۲۴ ساعت ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

مالکیت معنوی

تمامی علائم تجاری، طرح‌های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، لوگو، کدهای نرم‌افزار و ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در بستر بیتکسینو و شبکه‌های متعلق به بیتکسینو و به طور کلی سایر حقوق و امتیازات مربوطه منحصراً در مالکیت بیتکسینو است و هیچ شخصی حق استفاده از آن را بدون رضایت بیتکسینو ندارد.

اعتبار

اگر هر یک از مفاد این موافقت‌نامه یا شرایط اختصاصی موضوع ماده ۱۱، بر اساس هر قانون لازم‌الاجرا، نامعتبر یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، این امر بر اعتبار ماده‌ها و بندهای دیگر موافقت‌نامه یا شرایط اختصاصی تأثیری نخواهد داشت و بقیه مفاد موافقت‌نامه یا شرایط اختصاصی، لازم‌الاجرا خواهد بود.

شرایط اختصاصی

استفاده از برخی از محصولات و خدمات ارائه‌شده در بستر بیتکسینو یا محصولات و خدماتی که با همکاری شرکت‌های همکار بیتکسینو ارائه می‌شود، نیازمند پذیرش قوانین و مقررات مجزا و مختص به آن محصولات یا خدمات است. این قوانین و مقررات مجزا که «شرایط اختصاصی» مختص به آن محصول یا خدمت مورد استفاده کاربر نامیده خواهند شد، به روش‌های گوناگون (از جمله درج در صفحه قوانین وب‌سایت بیتکسینو) به اطلاع کاربر خواهد رسید، بخش جدایی‌ناپذیر این موافقت‌نامه تلقی خواهند شد و پیش از استفاده از آن محصول یا خدمت، می‌بایست توسط کاربر مورد پذیرش قرار گیرد. در این راستا، کاربر با پذیرش این موافقت‌نامه و استفاده از محصولات و خدمات دارای شرایط اختصاصی، رضایت و آگاهی خود را به مفاد شرایط اختصاصی مربوطه اعلام می‌دارد و حق طرح هرگونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از وجود یا مفاد شرایط اختصاصی مربوط به محصول یا خدمت مورد استفاده را از خود سلب و ساقط می‌نماید. همچنین در صورت وجود هرگونه تزاحم، تعارض یا مغایرت بین مفاد این موافقت‌نامه با مفاد هر یک از شرایط اختصاصی، این موافقت‌نامه حاکم خواهد بود مگر آن که در شرایط اختصاصی مربوطه به نحو دیگری مقرر شده باشد.